logo

درباره ما

هدف ما تسلط کامل بر کیفیت کاشت مو می باشد،ما به عنوان یک مرکز تخصصی ،خدمات کاشت مو را ارائه می دهیم که یک راه حل سریع و قطعی برای کسانی هست که مشکل ریزش مو و طاسی دارند. موهای از دست رفته خود را با کاشت مو برگردانید! جهت آنالیز مو و روش کاشت موی مناسب برای شما از طریق فرم مشاوره و شماره های تماس باما در ارتباط باشید.

درباره ما ...

ارتباط با ما

  • 88263347(021)
  • info@yourdomain.com

ماندگاری موهای کاشته شده چند سال است؟

امروزه کاشت مو برای مردان و زنان روش محبوبی است، زیرا هر کسی می تواند مستعد ریزش مو باشد و این روش نتایجی طبیعی و دائمی را ارائه می کند. وراثت، هورمون ها و سبک زندگی بزرگترین عواملی هستند که باعث ریزش زودرس مو می شوند؛ نازک شدن یا کاهش موها می تواند افراد را به انجام کاشت مو متمایل کند. ماندگاری کاشت مو یکی مهمترین مزایا و برتری های این روش نسبت به سایر روش های درمانی و زیبایی است که در صورت انجام در کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر می تواند تا آخر عمر باقی بماند. کاشت مو که از دهه 1950 در کشورهای اروپایی و امریکا رایج شد، در دهه های اخیر به دلیل ماندگاری دائمی و نتایجی طبیعی و عدم وجود عوارض شدید، محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بسیاری از افراد مشهور اعتراف می کنند که کاشت مو و کاشت ابرو انجام داده اند و از نتیجه راضی هستند.

کاشت مو

کاشت مو یک روش جراحیست که به بازسازی مو با برداشت فولیکول های مو از هر محل یا ناحیه ای از بدن و سپس جایگزینی این فولیکول ها روی ناحیه نازک شده یا طاس مو کمک می کند. به طور کلی روش کاشت مو روشی ایمن و موثر است و به عنوان روش دائمی شناخته می شود، با این حال دوام نتیجه آن بیشتر بستگی به میزان موفقیت آمیز بودن پیوند و نوع کیفیت زندگی بستگی دارد. روش کاشت مو برای افرادی که دارای طاسی یا ریزش موی شدید به دلایلی مانند الگوی طاسی سر، نقص ژنتیکی، آسیب ، سوختگی یا زخم هستند بسیار توصیه می شود. قبل از شروع پیوند، جراح ابتدا وضعیت سلامتی، مناطق اهدا کننده و پوست سر را بررسی می کند و سپس بهترین روش درمانی را پیشنهاد می کند. بسته به شدت طاسی و نازک شدن موها، کاشت مو 4 تا 8 ساعت طول می کشد، همچنین این روش با بی حسی موضعی انجام شده و در نتیجه نیاز به بستری ندارد.

در روش های جدید کاشت مو به دلیل استفاده از تجهیزات روز و بسیار ظریف، دستیابی به نتیجه کاملا طبیعی امکان پذیر بوده و نیاز به تخصص جراح در روش و تسلط او بر ابزار دارد. در این روش ها می توان بیش از 5هزار گرافت مو را در یک جلسه پیوند کرد و به تراکم بالایی از موهای کاشته شده دست یافت، همچنین در جدیدترین روش های کاشت مو عوارض بعد از پیوند به حداقل رسیده و دوران نقاهت بسیار کوتاه تر شده است.

فرم ثبت درخواست
captcha

آیا کاشت مو نتایج دائمی دارد؟

این یکی از رایج ترین سوالاتی است که هر متقاضی قبل از انجام عمل کاشت مو می پرسد. خبر خوب این است که این روش نه تنها ایمن و موثر بوده، بلکه در صورت نگهداری مناسب نتیجه کاملاً مادام العمر را ارائه می دهد. عوامل متعددی ماندگاری پیوند مو، کاشت ابرو یا ریش را افزایش می دهند، مانند تعداد جلسات انجام شده، سرعت رشد موهای طبیعی افراد و غیره، اما دوام نتیجه کاشت مو تا حدود زیادی بستگی به شیوه زندگی فرد دارد. هنگامی که فولیکول های مو از بانک مو خارج می شوند و سپس در قسمت طاس سر کاشته می شوند، موها به طور طبیعی شروع به رشد، پیری و سفید شدن می کنند. رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط جراح در طول دوره بهبودی برای افزایش دوام پیوند فولیکول های مو ضروری است، علاوه بر این حفظ یک شیوه زندگی سالم نیز طول عمر نتیجه کلی کاشت مو را افزایش می دهد.

به محض اینکه پزشک کاشت مو را تکمیل کرد، می توانید طرح کلی خط موی جدید و بهبود یافته خود را مشاهده کنید. یکی از مسائلی که بسیاری از افراد با آن روبرو می شوند ریزش مو بعد از رشد اولیه و در حدود ماه اول یا سوم است، این ریزش به دلیل شوک بعد از پیوند مو و کاملاً طبیعی می باشد و پس از گذشت یک تا دو ماه مجدداً رشد موهای کاشته شده را مشاهده خواهید کرد. این رشد به صورت دائمی بوده و اکثر بیماران پس از حدود 10 تا 12 ماه نتیجه نهایی کاشت مو را خواهند دید. از آنجا که فولیکول های پیوندی از ناحیه ای مقاوم در برابر ریزش برداشته می شوند، امکان ریزش موهای کاشته شده به طور طبیعی وجود نخواهد داشت؛ اما به دلیل افزایش سن و برخی مشکلات جسمی ممکن است این گرافت ها مانند سایر موهایتان نازک شوند.

ماندگاری کاشت مو

موهای کاشته شده معمولاً به اندازه موهای اهدا کننده رشد می کنند، یک جراحی خوب کاشت مو شامل استفاده از مو فقط از ناحیه اهدا کننده با موهای بلند است. اما نگهداری و مراقبت از آن برای ماندگاری موهای کاشته شده نیز مهم است، مراقبت خوب از موهای کاشته شده در کنار تغذیه درست بعد از کاشت مو می تواند طول عمر موها را تضمین کند. کاشت مو یک راه حل طولانی مدت برای ریزش مو می باشد، اما عوامل متعددی بر ماندگاری کاشت مو موثر هستند که شامل موارد زیر می شوند:

1-مناسب بودن کاندید کاشت مو برای ماندگاری نتیجه

در صورتی که یک کاندید مناسب برای کاشت مو باشید می توانید از نتیجه دائمی پیوند بهره ببرید. جراح برای تشخیص یک کاندید مناسب مواردی مانند سن، سابقه خانوادگی ریزش مو، وضعیت پزشکی، مصرف داروهای خاص و بانک مو را بررسی می کند. اگر موهای سالم و کافی در قسمتی از سر متقاضی رشد کند که پزشکان بتوانند فولیکول ها را به منطقه آسیب دیده منتقل کنند، متقاضیان کاندید ایده آل تلقی می شوند.


ماندگاری کاشت مو


2-تاثیر تخصص و تجربه جراح بر ماندگاری کاشت مو

جراحی مناسب کاشت مو نیاز به دانش عمیق و به روز دارد، زیرا در اینصورت می تواند بدون آسیب به فولیکول های برداشتی آنها را به درستی به پوست سر پیوند کنند. نحوه استخراج فولیکول ها از بانک مو، نحوه ایجاد برش در ناحیه گیرنده و زاویه و جهت قرار دادن فولیکول ها در آنها همگی به مهارت و تجربه جراح وابسته است و در ماندگاری کاشت مو تاثیر به سزایی دارد.


3-آمادگی برای کاشت مو و تاثیر آن بر دوام نتایج

متقاضی باید دستورالعمل های مراقبتی قبل از عمل جراحی کاشت مو را دنبال کند، زیرا تاثیر مستقیمی در موفقیت پیوند و نتیجه ماندگاری کاشت مو خواهند داشت. مهمترین مراقبت ها عبارتند از:

•    حدود دو هفته قبل از انجام کاشت مو از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.

•    سیگار نکشید، مصرف الکل و کافئین را یک هفته قبل از عمل کاشت مو متوقف کنید.

•    طبق نظر جراح کاشت مو ، مصرف داروهایی مانند مسکن و آنتی بیوتیک را از چند روز قبل شروع کنید.


4-مراقبت های بعد از کاشت برای افزایش ماندگاری نتیجه پیوند مو

جراح بعد از کاشت مو به شما دستورالعمل هایی را برای بهبودی سریع تر و مراقبت از موهای کاشته شده می دهد؛ هرچه از پیوندها در روزهای ابتدایی بهتر مراقبت کنید، ماندگاری نتیجه کاشت مو بیشتر خواهد بود. مهمترین مراقبت ها عبارتند از:

•    حداقل تا سه روز سر خود را نشویید.

•    در چهار روز ابتدایی سعی کنید در حالت نیمه نشسته بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید.

•    سیگار و مشروب را ترک کنید.

•    تا دو هفته زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید، استخر و سونا نروید.

•    از ماساژ و خاراندن پوست سر تا چند روز خودداری کنید.

•     ورزش و هر فعالیتی که منجر به تعریق می شود را انجام ندهید.

•    رژیم غذایی سالم و مملو از ویتامین ها داشته باشد.

اهمیت تغذیه بعد از کاشت مو

اهمیت تغذیه بعد از کاشت مو

کاشت مو روشی قطعی و دائمی برای بازگرداندن مو به قسمت های دچار ریزش و طاسی در پوست سر است که بدست آوردن نتیجه نهایی خوب از آن نیاز به انجام سه مرحله دارد. اولین مرحله مهم قبل از کاشت مو است، تحقیق در مورد دکتر کاشت مو و انتخاب بهترین کلینیک است، مرحله دوم و اصلی پروسه کاشت مو و مرحله سوم مراقبت های بعد از کاشت مو می باشد که شامل نحوه شستشو و تغذیه بعد از کاشت مو در روزهای ابتدایی بعد از پیوند می شود. برای کسب موفقیت در کاشت مو، هر کدام از این مراحل باید با دقت و به درستی انجام شوند و باید بدانید که نتیجه نهایی کاشت مو حدوداً یکسال بعد از پیوند قابل مشاهده است. روش های جدید کاشت مو توسط بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام شده و نیاز به بخیه و بستری ندارد. اینکه فردی کاندید مناسب برای کاشت مو باشد، مهارت پزشک و مراقبت های بعد از کاشت مو بر نتیجه نهایی تاثیر بسیاری دارند و ماندگاری موهای کاشته شده را مشخص می کنند. شخصی کاندید مناسبی برای کاشت مو است که از سلامتی جسمی برخوردار باشد، در سن مناسبی بوده و علت ریزش مو در او تثبیت و درمان شود. بعد از انجام کاشت مو مراقبت هایی هستند که توسط پزشک توصیه شده و باید حتما انجام شوند، از جمله پرهیز از قرار گرفتن در برابر نور خورشید، سیگار نکشیدن، استخر و سونا نرفتن، خوابیدن با زاویه 45درجه و عدم تماس ناحیه بانک مو و گیرنده با بالش، مصرف به موقع داروها و ... . یکی از نکات مهم که قبل و بعد از کاشت مو باید از به آن توجه بیشتری کنید، تغذیه می باشد، اینکه قبل و بعد از کاشت مو چه می خورید تاثیر بسیاری بر فولیکول های پیوندی داشته و می تواند باعث تقویت آنها بشود.

کاشت ریش برای چه افرادی مناسب است؟

کاشت ریش برای چه افرادی مناسب است؟

ریزش موهای سر و صورت برای بسیاری از افراد یک مشکل بسیار نگران کننده است و به دلایل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی زمینه ای، سموم محیطی، تغییر شیوه زندگی و حادثه اتفاق می افتد. معمولاً الگوی ریزش مو شروع به ظاهر شدن می کند و ظرف چند ماه به طور قابل توجهی نمایان می شود، درمان های بسیاری برای کمک به مشکلات ریزش مو، ابرو و ریش وجود دارند؛ اما انجام کاشت مو، ابرو و کاشت ریش برای کسی که ظاهر طبیعی و دائمی می خواهد گزینه مناسبیست. این روزها ریش های پرپشت و بلند در بین مردان در هر رده سنی و در هر طبقه ای مد شده که نشان دهنده مردانگی، بلوغ و غرور خاصی در مردان می باشد. روش پیوند ریش تقریباً به هر مردی این امکان را می دهد که ریش کاملی داشته باشد و پس از گذراندن دوره بهبودی با آن مانند ریش طبیعی خود رفتار کند. کاشت ریش نیز همانند کاشت مو روشی تخصصیست و بسیاری از جراحان پلاستیک و متخصصین پوست و مو آن را انجام میدهند. مهارت و تجربه جراح عامل موثری بر نتیجه بدست آمده می باشد و در کنار آن عواملی مانند شرایط متقاضی، روش انتخابی و مراقبت های بعد از کاشت ریش نیز می توانند بر نتیجه نهایی پیوند تاثیر بگذارند.

چگونه ابروهای کاشته شده را اصلاح و مرتب کنیم؟

چگونه ابروهای کاشته شده را اصلاح و مرتب کنیم؟

اگر به طور طبیعی ابروهای کم پشتی دارید، یا به دلیل برداشتن بیش از حد ابروهای خود را نازک کرده اید، می توانید با کاشت ابرو به ابروهایی پرپشت و ضخیم دست پیدا کنید. تصمیم گیری در مورد کاشت ابرو معمولاً یک گام بزرگ برای افراد است زیرا نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت، بنابراین انتخاب کلینیک مناسب، آشنایی با تکنیک های کاشت ابرو و پزشک جراح اهمیت بسیاری دارد. علاوه بر این موارد شرایط جسمی خود فرد، علت ریزش ابرو و مراقبت های بعدی نیز تا اندازه زیادی بر نتیجه تاثیر گذارند، اصلاح ابرو بعد از کاشت یکی از مراقبت هاییست که باید به طور منظم به آن رسیدگی کنید. همانطور که کاشت مو می تواند موهای سر را بازگرداند، پیوند ابرو نیز می تواند موهای ابرو را به صورت دائمی بازگرداند، بسته به میزان ریزش، کم پشتی یا آسیب دیدگی این روش بین دو تا چهار ساعت طول می کشد. بهترین بخش کاشت ابرو این است که شما می توانید آنها را هر طور که بخواهید اصلاح کرده و حالت دهید و یا حتی رنگ کنید؛ البته باید بعد از زمان مورد نیاز برای بهبودی کامل و تثبیت پیوندهای ابرو اینکارها را انجام دهید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید