logo

درباره ما

هدف ما تسلط کامل بر کیفیت کاشت مو می باشد،ما به عنوان یک مرکز تخصصی ،خدمات کاشت مو را ارائه می دهیم که یک راه حل سریع و قطعی برای کسانی هست که مشکل ریزش مو و طاسی دارند. موهای از دست رفته خود را با کاشت مو برگردانید! جهت آنالیز مو و روش کاشت موی مناسب برای شما از طریق فرم مشاوره و شماره های تماس باما در ارتباط باشید.

درباره ما ...

ارتباط با ما

  • 88263347(021)
  • info@yourdomain.com

رنگ کردن ابرو قبل و بعد از کاشت

ابروها تأثیر بسیار زیادی در حالت چهره انسان دارند و با بیان حالات صورت بر زندگی اجتماعی او تأثیر می گذارند، مهمتر از همه ساختار یا شکل ابروها می تواند برای ابراز شخصیت و احساس فرد تعیین کننده باشد؛ بنابراین فرم ابرو برای مردان و زنان بسیار مهم است. همه ما حالت ابرو منحصر به فردی داریم اما می توانیم آن را با گزینه هایی مانند رنگ کردن، آرایش و کاشت ابرو تغییر دهیم. گزینه هایی مانند آرایش و میکروبلیدینگ ابرو تغییر موقت در آن ایجاد می کنند، اما پیوند ابرو یک راه حل قطعی برای شکل دادن دائمی به ابروهاست. با گذشت زمان ابروها نازک تر و کم پشت می شوند و این امر با افزایش سن اجتناب ناپذیر است، البته برخی افراد از نظر ژنتیکی در اواخر بیست سالگی دچار ریزش ابرو می شوند، در حالی که برخی دیگر از پایان چهل سالگی شروع به ریزش میکنند. گاهی اوقات ابروها به شکل ذاتی می توانند ضعیف، بی روح یا پراکنده باشند، همچنین نابرابری دو ابرو نیز نسبتا متداول است. از طرف دیگر جراحی، صدمات، تصادفات و سوختگی تیز می توانند باعث از بین رفتن ابروها شوند؛ تقریباً در همه این موارد می توان با کاشت ابرو به نتایج دائمی دست یافت.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو با هدف افزایش تراکم و پرکردن نواحی که در ابرو دچار ریزش شده اند انجام می شود و نتیجه ای دائمی و طبیعی را به همراه دارد. برای کاشت ابرو نیاز به فولیکول های اهداکننده از بدن خود فرد می باشد و بهترین ناحیه به عنوان بانک مو، نواحی پشت سر و بالای گردن است. از همان روش های انجام کاشت مو برای انتقال فولیکول های ابرو استفاده می شود که به دلیل اندازه کوچکترناحیه سرعت کاشت بیشتر بوده و درد کمتری دارد. از آنجا که کاشت ابرو طبیعی بوده و از موی خود فرد پیوند انجام میشود، هیچ واکنش آلرژیک یا ناسازگاری وجود نخواهد داشت. قبل از اینکه کاشت ابرو انجام دهید، باید در مورد مدل ابروی مورد انتظار، شرایط جسمی و سابقه پزشکیتان با پزشک متخصص خود مشورت کنید، همچنین در زمان مشاوره پزشک نیز شما را از فرایند درمان و عوارض جانبی احتمالی آگاه می کند. مدت زمان کاشت ابرو به وسعت ناحیه دچار ریزش و علت ریزش بستگی دارد، البته به طور کلی پیوند ابرو از 30 تا 120 دقیقه طول می کشد.

فرم ثبت درخواست
captcha

کاندید مناسب کاشت ابرو کیست؟

✓ فردی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو یا طاسی تکه ای در ابرو باشد.

✓ شخصی که در اثر تصادف یا جراحت ابروهایش آسیب دیده است.

✓ افرادی که می خواهند جای زخم روی ابرویشان را بپوشانند.

✓ کسانی ابروهایی پرپشت و ضخیم تر می خواهند.

کاشت ابرو برای زنان باردار و زنان شیرده مناسب نیست؛ همچنین هرکسی که واکنش آلرژیک نسبت به بیهوشی داشته باشد، نباید آن را انجام دهد زیرا این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و احتمال بروز حساسیت وجود دارد.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

پس از پیوند ابرو، بیماران یک روند بهبودی نسبتاً ساده را تجربه می کنند، زیرا فولیکول ها در لایه سطحی پوست پیوند می شوند و در نتیجه درد کمی وجود خواهد داشت. بسیاری از افراد انتظار دارند که بلافاصله پس از کاشت ابروهای جدیدی ایجاد شود، اما مراحل رشد بعد از کاشت ابرو به این صورت نیست؛ در ابتدا ابروهای کاشته شده بعد از 3 تا 4 هفته می ریزند که کاملا طبیعی است، تقریباً چهار ماه طول می کشد تا موهای جدید ابرو شروع به رشد کنند و حداکثر رشد تقریباً در مدت زمان یک سال به اوج خود می رسد. از آنجا که فولیکول های پیوندی در ابروها از موهای سر برداشته شدند، در ابتدا سرعت رشد موها را دارند و به همین دلیل باید به طور مرتب پیرایش شوند؛ البته بعد از گذشت دوره ای با شرایط ابرو سازگار می شوند. ممکن است بعد از کاشت ابرو در اطراف ابروهای خود کمی تورم، کبودی و یا پوسته های خفیف داشته باشید، اما بیشتر بیماران حداکثر تا یک هفته پس از جراحی عوارض جانبی کاشت ابرو را مشاهده می کنند. با انجام مراقبت های بعدی می توانید این عوارض را هر چه سریعتر بهبود دهید و به نتیجه موفقیت آمیز پیوند ابرو کمک کنید، مهمترین مراقبت ها عبارتند از:

• در هفته اول بعد از کاشت ابرو از قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد خودداری کنید.

• تا یک هفته ابروها و ناحیه های اطراف را لمس نکنید.

• در زمان توصیه شده پزشک (معمولا یک هفته) ابروهای خود را نشویید.

• همچنین در طول دوره بهبودی باید از ورزش و هر فعالیت شدید که باعث تعریق می شود خودداری کنید.

• هرگز از درمان های شیمیایی یا لیزر در اطراف ناحیه ابرو استفاده نکنید.

• به مدت معینی نباید از لوازم آرایشی چشم و ابرو استفاده کنید.


رنگ ابرو بعد از کاشت

رنگ کردن ابرو و مو قبل از کاشت ابرو

برای انجام کاشت ابرو، علاوه بر مراقبت های بعدی باید مراقبت هایی پیش از این عمل انجام داد تا بدن برای آن آماده شود. علاوه بر مراقبت های کلی پیش از کاشت ابرو، باید به طور ویژه ای از نواحی گیرنده و بانک مو مراقبت کنید تا در سالم ترین حالت خود قرار داشته باشند، یکی از این مراقبت های رنگ نکردن این نواحی حدود یک ماه پیش از کاشت ابرو می باشد. با رنگ کردن ابروها پیش از کاشت، پوست این ناحیه حساس شده و ضعیف می شود که ممکن است بر نگهداری فولیکول های پیوند شده تاثیر بگذارد. دلیل اینکه گفته می شود ناحیه اهدا کننده در کاشت ابرو نباید از مدتی قبل رنگ شود این است که مواد شیمیایی رنگ ها ممکن است باعث آسیب رساندن به فولیکول های مو شود و تا مدتی زمان برای بهبود آنها نیاز است، اگر کاشت ابرو با فولیکول های آسیب دیده انجام شود احتمال موفقیت این عمل تا حدود زیادی کاهش می یابد و حتی ممکن است فولیکول های استخراج شده از بین بروند. از طرفی با رنگ کردن موها و ابرو ممکن است پوست سر و ابرو نیز رنگ بگیرد و در اینصورت تعیین محل برش برای برداشت و پیوند برای جراح سخت می شود.

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

با افزایش سن و تمایل طبیعی موها به سفید شدن، ممکن است موهای ابرو نیز سفید شوند و این موضوع با کاشت مو یا کاشت ابرو تغییر نخواهد کرد. علاوه بر این افرادی که عادت به رنگ کردن موها یا ابروی خود دارند نیز باید چند مدت قبل و بعد از کاشت ابرو از اینکار خودداری کنند، بهترین زمان برای انجام اینکار توسط توسط پزشک گفته می شود. برای رنگ کردن ابرو بعد از کاشت به دلیل اینکه ریشه های ابروی منتقل شده پس از کاشت کاملاً حساس هستند، قرارگیری آنها در معرض محصولات شیمیایی مانند رنگ می تواند مضر باشد. بنابراین برای جلوگیری از آسیب این مواد شیمیایی و رنگ به ریشه مو و ابرو بهتر است کمی صبور باشید تا بتوانید از هر رنگی که می خواهید روی ابروهایتان استفاده کنید.

روند بهبودی در افراد مختلف با توجه به شرایط جسمی و مهارت پزشک متفاوت است اما در مجموع همه بیماران بعد از سه تا چهار هفته کاملا بهبود می یابند. بهترین زمان رنگ ابرو بعد از کاشت به رشد یا عدم رشد ریشه های جدید و زمان رشد پیازهای مو بستگی دارد. اگرچه گفته می شود که رنگ کردن ابرو بعد از کاشت از نظر سلامتی بعد از بهبودی کامل قابل انجام است، اما برای دستیابی به نتیجه ای بهتر باید زمان بیشتری صبر کنید تا رنگ کردن ابروهای کاشته شده در بهبود ریشه های پیوند شده تأثیر نگذارد. همچنین بعد از کاشت ابرو مشاهده خواهید کرد که رشد ابروهای پیوندی سریعتر از ابروهای قبلی شماست، در نتیجه اگر آن را رنگ کنید در بازه کوتاهی مجددا به رنگ کردن نیاز خواهید داشت و تکرار استفاده از رنگ های شیمیایی روی ابروها باعث ضعیف شدن فولیکول های پیوندی می شود. در نتیجه تمام این توضیحات بهتر است حداقل 3 ماه برای رنگ کردن ابروهای کاشته شده خود صبر کنید.

آشنایی با مزایا و عوارض کاشت ریش

آشنایی با مزایا و عوارض کاشت ریش

مردانی که دچار ریزش مو در ناحیه ریش و سبیل خود هستند و یا بر اثر عوامل مختلف از کم پشتی یا عدم رویش ریش رنج می برند امروزه می توانند با استفاده از انواع روش های کاشت ریش و سبیل اقدام به بازگشت مو در این ناحیه از صورت خود نمایند. با توجه به این که ریش در مردان به عنوان نکته مهمی در زیبایی صورت آن ها محسوب می گردد، کاشت ریش می تواند به عنوان بهترین روش برای افرادی که دچار کم پشتی ریش هستند انتخاب شود. اگر به دنبال کاشت ریش برای بهبود ظاهر یا افزایش اعتماد به نفس خود هستید، ممکن است ایده خوبی باشد؛ با این حال اگر به دلایل پزشکی، مانند بازگرداندن رشد مو پس از شیمی درمانی یا پرتودرمانی، به کاشت ریش فکر می کنید، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و عوارض کاشت ریش آشنا سازیم تا چنانچه قصد انجام این روش زیبایی را دارید شما را در زمینه انجام آن راهنمایی نماییم.

تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت مو

تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت مو

مزوتراپی درمانیست که توسط آن مخلوط های مخصوص حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه و برخی عوامل رشد به پوست تزریق می شود، این روش درمانی با تحریک بازسازی سلولی در جایی که محلول ها تزریق می شود، عمل می کند. این روش درمانی زیبایی غیرجراحی در درمان سلولیت، کانتورینگ بدن، نوسازی سلولی گردن و جوانسازی پوست صورت و ریزش مو ناشی از آلوپسی و بسیاری دلایل دیگر کاربرد دارد. مزوتراپی مو با هدف جلوگیری از ریزش مو به لایه مزودرم پوست سر تزریق می شود، این لایه ایست که فولیکول های مو را در خود جای داده است. روش مزوتراپی برای ریزش مو عدم تعادل هورمونی در فولیکول مو و اطراف آن را اصلاح می کند، مواد مغذی آن را به مو می رساند و گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد.

بعد از کاشت مو چه مراقبت هایی انجام دهیم؟

بعد از کاشت مو چه مراقبت هایی انجام دهیم؟

کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود و در روش های جدید آن به دلیل استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته کمترین آسیب به فولیکول های مو وارد شده و در نتیجه بیشترین تراکم موهای کاشته شده را نتیجه می دهد. همچنین در این روش ها عوارض بعدی بسیار کاهش یافته و مدت دوران نقاهت به حداقل رسیده است. پیوندهای کاشته شده هنوز شکننده هستند و برای فیکس شدن به مراقبت نیاز دارند؛ اهمیت بایدها و نبایدهای مراقبت های بعد از کاشت مو در طولانی مدت و در نتیجه نهایی مشخص می شود. جراحی کاشت مو یک راه حل دائمی برای افرادی که ریزش مو یا نازک شدن مو را تجربه می کنند، ارائه می دهد.هنگامی که پس از کاشت مو به خانه رفتید باید بدانید که چگونه می توانید از پیوندهای مویی که به تازگی کاشته اید مراقبت کنید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید